#44: Afdhel Aziz of Conspiracy of Love | Why is Good the New Cool?

Afdhel Aziz is one of the most inspiring leaders in the movement for business and culture as forces for good. He is the Founder and Chief Purpose Officer of Conspiracy of Love, a global social impact marketing agency whose clients include iconic brands like Adidas, Red Bull, and Oreo, and Fortune 500 companies like Microsoft, Mondelez, Diageo, AB Inbev and Facebook. Afdhel is also a best-selling book author, who tells us all about how to find purpose and meaning in the work we do and how to unlock the power of business to do good in the world. Enjoy this brand new episode with tons of purposeful insights, knowledge and wisdom. Have fun!.

Om Podcasten

Wir sind Boris, Moritz & Alex und überzeugt davon, dass Projekte, die mehr als Profit im Sinn haben, erfolgreicher sind. Und diese Nachricht tragen wir nach außen. Nachhaltiges Handeln wird zunehmend wichtiger für Firmen, Mitarbeiter*innen, Kund*innen und die Umwelt. Wir reden nicht mit Weltverbesserer*innen, sondern mit Expert*innen, die uns Insights zu Projekten der besonderen Art vermitteln. Erfahrungsberichte & Geschichten, die unsere Zuhörer*innen unterhalten und inspirieren sollen. Abonniert & folgt uns!